KIM JESTEŚMY CO ROBIMY

Nielsen jest globalną firmą pomagającą swoim Klientom zarządzać informacją, zapewniając kompleksowe zrozumienie tego co konsumenci kupują i oglądają. Dostarczamy usługi w zakresie pomiarów dotyczących oglądalności, polegające na gromadzeniu i analizie danych dotyczących widzów różnych rodzajów mediów (telewizji, radia, Internetu, urządzeń mobilnych) wszędzie tam, gdzie przedstawiane są treści marketingowe. Dostarczamy również producentom oraz sprzedawcom detalicznym szeroką perspektywę trendów zakupowych panujących na rynku. Dzięki integracji informacji z wielu źródeł, Nielsen oferuje swoim Klientom zarówno globalne rozwiązania pomiarowe jak i analityczne, umożliwiające rozwój biznesu.

 

Czego Cię nauczymy

Osoby o zdolnościach analitycznych będą miały doskonałą okazję do dalszego rozwoju pod okiem doświadczonych specjalistów. Będziesz mógł doskonalić się w zakresie sporządzania analiz rynkowych takich jak: analiza głównych trendów na rynku, ocena pozycji konkurencyjnej, analiza portfolio, ocena wprowadzania nowych produktów i wiele, wiele innych. W codziennej pracy będziesz mógł doradzać naszym klientom czy warto, lub nie, rozwijać koncept lub wprowadzać dany produkt na rynek. Nauczysz się jakie są główne czynniki sukcesu danego produktu na rynku, oraz które elementy planu marketingowego istotnie wpływają na późniejszy poziom sprzedaży.

Udział w programie pozwoli Ci pogłębić swoją wiedzę zarówno w zakresie badań ilościowych jak i jakościowych. Zdobędziesz cenne doświadczenie poprzez czynny udział w procesie realizacji badań konsumenckich od samego przygotowywania ofert badawczych i planu realizacji, poprzez koordynację przebiegu badania, aż po analizę wyników, opracowanie raportu i rekomendacji dla Klienta. Dodatkowo będziesz miał niezastąpioną okazję uczestniczyć w badaniach uwzględniających estymację danych na podstawie próby, nauczysz się pracować z dużą ilością danych i poznasz tajniki takich narzędzi jak Excel , Access, SAS, SQL.

Co jeszcze?
Nauczysz się nawiązywania i utrzymywania wartościowych relacji z Klientami oraz rozwiniesz swoje umiejętności prezentowania, a liczne okazje do analizowania różnych kategorii i kanałów sprzedaży umożliwią Ci poszerzenie i uporządkowanie wiedzy o rynku FMCG w Polsce. Praca w naszej firmie to także udział w międzynarodowych projektach realizowanych przy współpracy z biurami niemal z całego świata.

Czym się zajmujemy?

Ten obszar działalności firmy koncentruje się na badaniu potencjału jaki posiadają koncepty lub prototypy produktów, które nie są jeszcze obecne na rynku. Badamy opinie konsumentów o konceptach lub też prototypach produktów oceniając na tej podstawie ich szanse odniesienia sukcesu na rynku. Po wyborze najlepszego konceptu oraz dostarczeniu przez klienta planu marketingowego jesteśmy w stanie dokonać wolumetrycznej prognozy sprzedaży.